2013. május 27., hétfő

#Coming Soon

Hellóka!

A blog hivatalos nyitása július 29, de addig is felteszem majd a Prológust, sőt az is meglehet, hogy apróbb szösszenetekkel, novellákkal, fejezet részletekkel is foglak bombázni titeket. Természetesen amint megkapom a rendezett képeket - szintúgy Miss Babe munkája, akárcsak az oldal fejléce - azok is fel fognak kerülni, a szereplők leírásaival egyetemben.
A történet már hónapok óta kavarog az agyamban, azonban csak mostanra állt össze teljesen, vagyis minden egyes fejezethez van egy - igencsak - tág vázlatom. A blog előreláthatólag harminc fejezetes lesz, természetesen ez még változhat. Viszont, ami fontos: nem szeretném máshol látni az alapötletnek még csak a töredékét sem. Azt hiszem ez teljesen jogos kérés, én dolgoztam azzal, hogy valami egyedit alkossak, annyi jár nekem, hogy senki sem fogja felhasználni. Mellesleg ez törvény ellenes is lenne; élek a szerzői jogokkal, melyek csak és kizárólag engem illetnek meg! Köszönöm!

Nos, ennyi lett volna, júliusban találkozunk!


3 megjegyzés:

  1. Kedves Shontelle!

    Még régebben, mikor ment a Red Nose Day "szezonja" nekem is eszembe jutott egy efféle történet, de attól féltem, hogy én nem igazán tudnám élethűen leírni az ott zajló dolgokat, hogy nem lenne hiteles az írásom, ráadásul azon az ötleten, miszerint valamelyik fiú találkozik egy ottani lánnyal nem is igazán jutottam tovább. Ezért is örülök, hogy a chatemben rá akadtam a blogodra. Már a fejemben is igazán érdekesnek tűnt a történet és örülök, hogy ez másnak is eszébe jutott, mert tényleg egyedi és nem mindennapi az alap elgondolás.

    Sok sikert kívánok a történethez és várom a fejezeteket!
    Xoxo.Bri.

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon várom, hogy mit sütsz ki belőle! Nagyon szép alapötlet, nem sok ember foglalkozik a történeteiben a jótékonykodással. Kíváncsian várom a prológust és a fejezeteidet! Szóval rám, mint olvasóra számíthatsz!
    A lány, aki szereti a Hollywood Undead-et, szeretettel!
    Ui.: Puszilom a jólnevelt, udvarias kutyusodat!

    VálaszTörlés
  3. hello!
    csak azt szeretném megtudni, hogy hol lehet rátalálni erre a blogra, mert írtó kiváncsi vagyok rá, csak sajna már kb egy évszázada próbálok rátalálni a történetre, csak nem találom...

    VálaszTörlés